Klachtenregeling

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over je bezoek aan Osteopathie Reuzel. Als dat het geval is verzoek ik jou om mij dat te laten weten, zodat ik kan kijken of ik de klacht kan wegnemen én om te kijken of ik de praktijk naar de toekomst toe kan verbeteren.

Om te zorgen dat de klacht op correcte wijze wordt behandeld, is er een speciale klachtenfunctionaris aangewezen binnen de praktijk. Op die manier weet je zeker dat jouw klacht serieus wordt genomen. Dit gaat volgens de richtlijnen die zijn afgestemd met het Nederlands Register voor Osteopathie.
Een uitgebreide beschrijving van deze werkwijze kun je teruglezen in de brochure van het NRO. 

Osteopathie Reuzel is aangesloten bij de Klachtenregeling en Klachtenfunctionaris van het Nederlands Register voor Osteopathie.
Meer informatie daarover kun je ook teruglezen in de brochure van het NRO. 

Mocht je ondanks alle genomen voorzorgsmaatregelen niet tevreden zijn over de uitkomst van de klachtenprocedure en/of over de manier waarop deze is uitgevoerd, dan kun je je zich wenden tot de Geschillencommissie Osteopathie. Voor nadere informatie daarover verwijs ik door naar de website van de geschillencommissie zorg.

© 2025 Osteopathie Reuzel | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacy verklaring | Grafisch ontwerp Thumbs Up | Technische realisatie Sieronline B.V.